Sabtu, 02 Juli 2011

Ngebolang With 9A



pagi ini jam 6 gw udah bngun, siap2 mau reuinian sama ank2 9a. gw mandi kira2 30mnt, trus mkn, dan semuanya selesai jam 8an. da bari ngaleum tea nonton kartun wkwkwk. ceuk si asep kumpulna jam 8, tapi da gw mah ges apal pasti ngararet. eh bener tea pas nyampe di rmh si derry dia baru mandi. udh jemput derry kira2 jm 8.15an gw langsung chaw menuju smp tercintah. lagi2 dugaan gw bener, disana bru ada si asep sama si selpi. jadi nongkrong dulu sambil nungguin yg lain. indah sama siti dtng, terus jully, emon, deis, ayu, sama si breh(ce2p). anjir.. sekitar 1 tahun gk ktmu, skrng ktmu lgi udh pda keliatan lebh dewasa. meni seneng liatin yg pake kerudung *astagfiruloh. dri situ langsung weh ank2 teh ngusulin maen k CRR aja. nya hayu ceuk saya teh. 1jam lebih di CRR. lalapar tah barudak, da kagok ulin jauh tea jdi langsung lanjut ke dayang sumbi. diditu aslina bodor, anu baroga duit mah milihan menu na asa nyantai, ai urng, derry, breh, jeung si jully anu ker teu gaduh duit asa kragok. hyg ieu sieun mahal hyg itu oge sieun mahal. tungtungna mah jauh2 ka dayang sumbi ngan ngamie rebus 5rbuen. tapi da dsr si urng mah teu beak ide, ningali si asep ngdhr nasgor langsung weh disosor ahahahah.. walawpun gk bgitu lama kumpul2nya tpi cukup berkesanlah sakitu mah

2 komentar: